Libro Micro Series (dibujos Juanlu)

Traductor
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Quiero esto en mi Blog!
Publicado por Pablo en 21

domingo, 18 de noviembre de 2012

Vivències de plàstic

Els meus peus s'han tornat una mica bojos, cadascun vol anar cap una banda, cap em respon. Els tinc torts. Al meu marit li passa el mateix, potser ahir a la nit vam menjar alguna cosa en mal estat, o potser això no sigui més que un malson. Em pessic i descobreixo que no és un somni, estic ben desperta. Intento caminar cap a la porta del lavabo, però m'obro de cames i caic a terra. El meu marit ha aconseguit arribar a la porta i està blanc com la neu. Li pregunto què passa, m'assenyala el mirall. Observo atònita a través d'ell que tot ha canviat de lloc. L'armari, el llit i els quadres, no són on sempre. Ens mirem confosos. Ell em diu que ahir a la nit em va veure pujada a un Ferrari, i que ell va estar de festa, fins que ella ens va portar a palau. En sentir la porteta de la caseta obrir-se tornen a la seva realitat i emmudeixen, es queden estàtics, perquè saben que si es porten malament Caty els arrencarà els braços i deixaran de ser els seus ninots preferits.
 
Aportación a la Microbiblioteca mes de Noviembre 2012 en Catalán.

No hay comentarios:

Publicar un comentario